вівторок, 10 липня 2012 р.

Модуль 4. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені замислитися над планом вивчення теми та її оцінювання. Визначити ключові та тематичніпитання теми. Крім того, мною було внесено уточнення до розділу Діяльність учня та учителя у тій частині, де визначається наявність у учнів необхідних початкових знань та вивчаються їх навчальні потреби.
Ця частина роботи відносилась до планування стратегії оцінювання навчального проекту. Формуюче оцінювання дозволяє визначити початковий рівень знань та умінь учнів, їх відповідність необхідним умовам проекту. На основі цього можна визначити навчальні потреби учнів. У процесі роботи ми за допомогою оцінювання можемо спостерігати виконання учнями запланованого дослідження, прогрес кожного учня та корегувати його хід за потреби. В решті решт, формуюче оцінювання дозволяє виявляти розуміння учнями отриманих результатів, відслідковувати результати роботи та отримані в процесі виконання проекту навички, у тому числі навички мислення високого рівня.

Немає коментарів:

Дописати коментар