понеділок, 9 липня 2012 р.

Модуль 2. Рефлексія. Аналіз власного навчання


Проектні технології дійсно мають широкі можливості. Використовуючи метод проектів під час навчальної діяльності досягається триєдина мета уроку, хоча може і не це головне, а головне що діти навчаються бути комунікабельними, вчаться шукати потрібну інформацію, аналізувати її, практично застосовувати, робити висновки. Саме ці навички допоможуть їм у дорослому житті. Не відомо чи згадають учні теорему Піфагора, чи будову клітини, але навички продуктивної діяльності їм завжди допоможуть. 
Опрацьовуючи цей модуль прийшло багато ідей, вони ще "сирі", потребують опрацювання, але все по переду. Наприклад є ідея спільного створення тестових завдань для контроль знань учнів. Хочу запропонувати дітям самим сформулювати запитання за темою та запропонувати варіанти відповідей, причому це завдання можна диференціювати за розумовими здібностями учнів: сильним учням запропонувати скласти завдання на знаходження відповідності, слабким учням скласти прості питання. Це буде індивідуальне завдання ля кожного учня. В групах діти будуть досліджувати види трикутників, та їх властивості, аналізувати застосування трикутників у житті, та спробуємо дослідити трикутники створені природою. 
Але це тільки мрії. Треба ще працювати, працювати, працювати.

Немає коментарів:

Дописати коментар